Dit zijn de studentkandidaten voor de tussentijdse verkiezingen voor de AMR:
(op volgorde van het alfabet)
(op volgorde van het alfabet)
Assala Driouichi
Academie: ATGM
Opleiding: Chemie
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
In de Raad wil ik komen met Gen-Z energy en streven naar Avans actueel te houden over hoe de samenleving zich vormt. Ik sta voor out of the box denken en zal erop toezien dat de Raad open staat voor vernieuwing met effectieve output, om samen onze school te ontwikkelen.
German Bosch
Academie: AII
Opleiding: CMD-H-B
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Een tijdje geleden zat ik niet goed in mijn vel en liep ik tegen een aantal situaties aan, zoals geen studentenpsycholoog hebben. Ook zag ik dat organisaties zoals de roze helpdesk, niet genoeg aandacht krijgen vanuit Avans. Maar dit wel verdienen. Ik wil als kandidaat voor AMR dat wij als studenten gezien worden door Avans en samen de student centraal kunnen zetten.
Luke Govers
Academie: AEI
Opleiding: Technische Bedrijfskunde
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Graag wil ik bij de AMR, omdat ik vind dat de persoonlijke ontwikkeling en het ontwikkelen van vaardigheden nog meer voorop moet staan in ons onderwijs en omdat Tilburg nog niet is vertegenwoordigd in de AMR.
Melanie Rijnvos
Academie: AVD
Opleiding: AD Hunman Resource Management
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Optreden als formeel gesprekspartner van het bestuur om invloed uit te kunnen oefenen op het beleid vind ik, buiten een mooi initiatief, ook een waardevolle kans om mijn eigen ontwikkeltraject te voeden. 'Kennis heb je nooit genoeg, er is altijd ruimte voor verbetering!' Betrokkenheid, openheid, creativiteit en een vooruitstrevende instelling geven kracht om te kunnen verbeteren. Met deze instelling hoop ik een positieve bijdrage te mogen leveren aan de toekomstvisie en verdere ambities van Avans Hogeschool.
Melvin van der Looij
Academie: AVB
Opleiding: Bestuurskunde/ Overheidsmanagement
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Afgelopen twee jaar hebben we kunnen zien wat voor impact online-thuisonderwijs op studentenwelzijn heeft gehad. Ook van docenten is er veel van het aanpassingsvermogen gevraagd. Voor hen waren de afgelopen jaren ook niet gemakkelijk. Hieruit blijkt dat verbinding in het fysiek onderwijs ontzettend belangrijk is. Stem voor verbinding!
Pleun van Trier
Academie: AVB
Opleiding: Bestuurskunde/ Overheidsmanagement
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Ik vind het belangrijk dat er binnen de AMR aandacht is voor inclusiviteit. Studeren wordt als iets vanzelfsprekends gezien, terwijl dit voor veel mensen niet zo is. Mijn mening is dat studenten het recht hebben op ondersteuning, tegemoetkoming en dat er aandacht moet zijn voor uitzonderingen op de regels.
Rebecca Levy
Academie: AKV
Opleiding: Autonome Beeldende Kunst
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Hoi, ik ben Rebecca uit het tweede jaar ART op St. Joost. Studenten moeten kunnen meepraten over beslissingen die invloed hebben op hun (ervaring van hun) studie, het gebouw waarin dat plaatsvindt en de algehele sfeer op hun school. In de AMR wil ik het belang van de student verdedigen.
Romy Labarile
Academie: AKV
Opleiding: Vormgeving
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Ik wil meer kunnen doen door me aan te melden voor de AMR en ik wil dat Avans luistert naar wat wij, de studenten, te zeggen hebben. Wij moeten geen genoegen nemen met minder dan waartoe wij in staat zijn. Voor zowel duurzaamheid als inclusiviteit, innovatieve ideeën, samenwerking tussen opleidingen en openheid tussen Avans en de studenten.
Sjoerd van der Sluijs
Academie: AMIB
Opleiding: International Business
Waar ik mij in de AMR hard voor wil maken en waarom:
Hi, ik ben Sjoerd, derdejaarsstudent IB in Den Bosch. Ik heb ervaring in de sales- en sportwereld. Met deze ervaring wil ik vanuit de AMR werken aan een heldere communicatie tussen docenten en studenten. Daarnaast wil ik Avans internationaler maken door de partnerschappen met hogescholen in het buitenland te intensiveren.