Studentinfo

print

Vind in ServicePunt zelf het antwoord op je vraag

9 november 2021 door DMCS Marketing, Communicatie en Studentenzaken

Als je een vraag hebt over ICT, facilitair of studentenzaken, vind je in ServicePunt snel en gemakkelijk zelf antwoorden, uitleg en informatie. In deze kennisbank staat praktische informatie over deze onderwerpen.

De kennisbank bevat ICT-informatie en informatie voor studenten en over facilitaire zaken, zoals tips & tricks en de meest gestelde vragen per onderwerp. Je vindt er bijvoorbeeld antwoorden op je vragen over: hoe wijzig ik mijn rekeningnummer, hoe betaal ik mijn collegegeld of hoe vraag ik een pro-formafactuur aan? De informatie in de kennisbank wordt steeds verder uitgebreid. 

Dus als je een vraag hebt, kijk dan voortaan eerst in de kennisbank van ServicePunt. Via de zoekbalk ‘Stel hier je vraag’ ontdek je snel of je informatie of een instructie kunt vinden over het onderwerp waar jouw vraag over gaat.

Suggesties ServicePunt

Mis je informatie in de kennisbank van ServicePunt of heb je een tip? Geef dit door via de tegel ‘Mijn suggesties over ServicePunt’. Hiermee help je mee om de kennisbank uit te breiden en ServicePunt verder te verbeteren. ServicePunt is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Laatst bijgewerkt op 9 november 2021.
Online spreekuur studentbegeleiding

Heb je een ondersteuningsvraag, twijfel je over je studie of heb je een ontwikkelvraag, plan dan een moment tijdens het online spreekuur. Dat kan via de onderstaande button. We plannen dan een afspraak van 30 minuten voor je in.

Online spreekuur inplannen

Contact met het studentendecanaat

Heb je te maken met persoonlijke problemen of loop je tegen andere zaken aan die je studie belemmeren zoals een chronische ziekte, een functiebeperking, stress of dyslexie? Maak dan een afspraak via de Studenten Informatie Balie, 088-525 75 50. Andere vragen?

Mail het studentendecanaat

Coronavirus

Avans alert op het coronavirus

Blijf op de hoogte

Nieuws
Agenda