Studentinfo

print

Praktische tips voor het nieuwe studiejaar

13 september 2021

Het nieuwe studiejaar is begonnen. Om jou te helpen met het vinden van informatie of het lenen van middelen voor je werk of het geven van onderwijs kun je gebruikmaken van onderstaande mogelijkheden:

  • ServicePunt biedt je online een schat aan informatie over bijvoorbeeld ICT-, facilitaire en studentenzaken. Je vindt er zelf uitleg en informatie over jouw vraag. Staat het antwoord er niet bij? Meld het dan. Je gebruikt ServicePunt bijvoorbeeld voor vragen over je collegegeld, je reiskostenvergoeding bij een stage in het buitenland of als je een afspraak wilt maken met je decaan.
  • Uitleenmuur: via ServicePunt reserveer je eenvoudig middelen die je nodig hebt voor je studie. Deze middelen haal je op bij de uitleenmuur op een van de 4 grotere locaties van Avans. De uitleenmuur gebruik je onder meer voor het lenen van foto- en videocamera’s, statieven, microfoons, voicerecorders, telefoon- en laptopopladers, maar ook voor een fiets of een paraplu. Hoe het werkt zie je in deze instructievideo.
  • Infozuilen: op alle onderwijslocaties van Avans staan mobiele informatiezuilen. Je vindt hier snel praktische informatie over ICT-zaken, Xplora en de Studenten Informatie Balie.
Laatst bijgewerkt op 14 september 2021.
Online spreekuur studentbegeleiding

Heb je een ondersteuningsvraag, twijfel je over je studie of heb je een ontwikkelvraag, plan dan een moment tijdens het online spreekuur. Dat kan via de onderstaande button. We plannen dan een afspraak van 15 minuten voor je in.

Online spreekuur inplannen

Contact met het studentendecanaat

Heb je te maken met persoonlijke problemen of loop je tegen andere zaken aan die je studie belemmeren zoals een chronische ziekte, een functiebeperking, stress of dyslexie? Maak dan een afspraak via de Studenten Informatie Balie, 088-525 75 50. Andere vragen?

Mail het studentendecanaat

Coronavirus

Avans alert op het coronavirus

Blijf op de hoogte

Nieuws
Agenda