Studentinfo

print

ServicePunt blijft groeien

2 juli 2020 door @avans

Sinds december 2019 werkt Avans met ServicePunt: een digitaal punt waar je storingen en incidicenten meldt, informatie opvraagt en aanvragen kunt doen. Je hebt bijvoorbeeld een probleem met je laptop. Je wilt weten hoe het zit met reiskostenvergoeding als je in het buitenland gaat stagelopen. Of je ontdekt een lamp bij jou op kantoor die begint te knipperen. Maak dan een melding op ServicePunt.

Gemakkelijk en snel

Om het voor jou als medewerker of student zo makkelijk mogelijk te maken een storing te melden, een reservering te maken of informatie op te vragen, breiden we ServicePunt uit. Vanaf 30 juni levert ServicePunt nog betere service: meer mogelijkheden, een aangepaste structuur en een snel antwoord op je vraag. Zo kun je vanaf 30 juni bijvoorbeeld ook een fiets reserveren of een (tijdelijke) medewerkers- of servicepas aanvragen. Of een aanvraag doen voor de catering bij een overleg of bijeenkomst.

Zoek. Vind. Regel.

We werken hard aan het continu verbeteren van ServicePunt. Dat doen we niet alleen, maar samen met jou. We horen graag van jou of je vindt wat je zoekt. En of je nog suggesties en ideeën hebt. Stuur je reactie hier in.

Laatst bijgewerkt op 2 juli 2020.
Stel je vraag aan het studentendecanaat

Heb je persoonlijke problemen of loop je tegen andere zaken aan die je studie belemmeren zoals een chronische ziekte, een functiebeperking, stress of dyslexie? Maak dan een afspraak via de Studenten Informatie Balie, 088 - 525 75 50. Andere vragen mag je mailen.

Mail het studentendecanaat

Coronavirus

Avans alert op het coronavirus

Blijf op de hoogte

Nieuws
Agenda