Studentinfo

print

ServicePunt van start: 1 plek voor al je vragen

16 december 2019

16 december is ServicePunt van start gegaan. Dit is voortaan hét startpunt voor alle vragen die je hebt over studievoorzieningen bij Avans Hogeschool. Online, dus altijd en overal bereikbaar. Daardoor kun je als student meer zelf regelen en sneller antwoord krijgen op alledaagse vragen.

Zelf regelen

Je krijgt wifi niet meer ingesteld of je wil een officiële ondertekening regelen voor het DUO formulier. Voortaan regel je deze zaken zelf online via ServicePunt. De status van je wijziging, melding of aanvraag kun je zelf volgen. Ook het antwoord op veelvoorkomende vragen over studievoorzieningen vind je hier terug via de handige zoekfunctie.

Altijd bereikbaar

ServicePunt is vanaf 16 december bereikbaar via de ServicePunt-pagina op Studentinfo. Online, dus altijd en overal bereikbaar. Je bent daarmee niet langer afhankelijk van de openingstijden van Avans.

Persoonlijk advies blijft

Natuurlijk kun je nog steeds een beroep doen op de Studenten Informatie Balie. Heb je een minder alledaagse vraag waar persoonlijk advies en begeleiding voor nodig is, dan staan we hiervoor nog steeds voor je klaar.

ServicePunt is vanaf 16 december bereikbaar via de ServicePunt-pagina op studentinfo.

Laatst bijgewerkt op 16 december 2019.
Stel je vraag aan het studentendecanaat

Heb je persoonlijke problemen of loop je tegen andere zaken aan die je studie belemmeren zoals een chronische ziekte, een functiebeperking, stress of dyslexie? Maak dan een afspraak via de Studenten Informatie Balie, 088 - 525 75 50. Andere vragen mag je mailen.

Mail het studentendecanaat

Coronavirus

Avans alert op het coronavirus

Blijf op de hoogte

Nieuws
Agenda