Studentinfo

Betaling collegegeld studiejaar 2019-2020 op Studielink

7 juni 2019

Het kan zijn dat de betaling van het collegegeld via de digitale incassomachtiging op Studielink bij jou niet helemaal goed is verlopen en je nog geen bevestiging hebt ontvangen hierover. Je ontvangt een e-mail of de betaling wel of niet geslaagd is, maar dit kan soms lang duren. Maximaal 14 dagen, houd hier rekening mee!

Als de betaling niet geslaagd is en er dus een ‘failed’ of ‘expired’ van de bank terug is gekomen ontvang je een nieuwe to do actie ‘Voer betaalgegevens in’ en een e-mail. De nieuwe to do actie is: machtiging opnieuw laten bevestigen, op je Studielinkpagina. Door het opnieuw invullen van de betaalgegevens verschijnt er een nieuwe betaallink voor derden, voor als iemand anders voor jou betaalt.

Lees meer informatie.

Laatst bijgewerkt op 17 juni 2019.
Stel je vraag aan het studentendecanaat

Heb je persoonlijke problemen of loop je tegen andere zaken aan die je studie belemmeren zoals een chronische ziekte, een functiebeperking, stress of dyslexie? Vul dan het formulier in en we nemen contact met je op.

Vul het formulier in

Avans Extra

Ontwikkel, verrijk en groei.

naar het aanbod

Nieuws
Agenda