Studentinfo

ServicePunt

Het ServicePunt: 1 plek voor al je aanvragen en meldingen. Dit is voortaan hét startpunt voor alle vragen die je hebt over studievoorzieningen bij Avans. Online, dus altijd en overal bereikbaar. Daardoor kun je als student meer zelf regelen en sneller antwoord krijgen op alledaagse vragen. 

Zelf regelen

Je wilt jouw toetsen checken in Osiris, maar ziet ze niet staan. Je krijgt wifi niet meer ingesteld of je wil een officiële ondertekening regelen voor het DUO-formulier. Voortaan regel je deze zaken zelf online via ServicePunt. De status van je wijziging, melding of aanvraag kun je zelf volgen. Ook het antwoord op veelvoorkomende vragen over studievoorzieningen vind je hier terug via de handige zoekfunctie. 

Persoonlijk advies blijft

Natuurlijk kun je nog steeds een beroep doen op de Studenten Informatie Balie. Heb je een minder alledaagse vraag waar persoonlijk advies en begeleiding voor nodig is, dan staan we hiervoor nog steeds voor je klaar. 

ServicePunt

Laatst bijgewerkt op 10 december 2019.
Stel je vraag aan het studentendecanaat

Heb je persoonlijke problemen of loop je tegen andere zaken aan die je studie belemmeren zoals een chronische ziekte, een functiebeperking, stress of dyslexie? Maak dan een afspraak via de Studenten Informatie Balie, 088 - 525 75 50. Andere vragen mag je mailen.

Mail het studentendecanaat

Vrijwilligers La Vuelta gezocht

Draag je steentje bij aan dit unieke event.

Lees meer

Coronavirus

Avans alert op het coronavirus

Blijf op de hoogte

Nieuws
Agenda