Student Support

print

ServicePunt

Het ServicePunt: 1 plek voor al je aanvragen en meldingen. Dit is voortaan hét startpunt voor alle vragen die je hebt over studievoorzieningen bij Avans. Online, dus altijd en overal bereikbaar. Daardoor kun je als student meer zelf regelen en sneller antwoord krijgen op alledaagse vragen. 

Zelf regelen

Je krijgt wifi niet meer ingesteld of je wil een officiële ondertekening regelen voor het DUO-formulier. Voortaan regel je deze zaken zelf online via ServicePunt. De status van je wijziging, melding of aanvraag kun je zelf volgen. Ook het antwoord op veelvoorkomende vragen over studievoorzieningen vind je hier terug via de handige zoekfunctie. 

Persoonlijk advies blijft

Natuurlijk kun je nog steeds een beroep doen op de Studenten Informatie Balie. Heb je een minder alledaagse vraag waar persoonlijk advies en begeleiding voor nodig is, dan staan we hiervoor nog steeds voor je klaar. 

ServicePunt

Laatst bijgewerkt op 30 juni 2022.
Online spreekuur

Misschien twijfel je over je studiekeuze, je manier van studeren of je ontwikkeling. Of je loopt aan tegen problemen die je in de weg staan bij het studeren. Maak dan een afspraak met een studieadviseur van Student Support. We plannen dan een afspraak van 30 minuten in.

Online spreekuur inplannen

Studentendecanaat

Een studentendecaan helpt je met het regelen van voorzieningen, financiën en DUO-zaken. Bij een lastige thuissituatie, psychische klachten, overlijden of andere persoonlijke problemen. En bij studeren met een (chronische) ziekte of functiebeperking, zoals ADHD, stress of dyslexie. Maak telefonisch een afspraak via 088 - 525 75 50 of online. Andere vragen? Mail naar studentendecaan@avans.nl.

Online decaanafspraak maken

Vertrouwenspersoon

Heb je te maken met ongewenst gedrag? Bespreek dit dan met een vertrouwenspersoon.

Informatie en contact

Nieuws
Agenda