Studentinfo

Algemene klachtenregeling voor studenten

21 augustus 2014

Avans Hogeschool heeft een klachtenloket. In de algemene klachtenregeling lees je meer over dit loket en over de procedure. Een klacht kun je kenbaar maken via het klachtenformulier. 

Er is ook een klachtenfunctionaris benoemd door het College van Bestuur. Deze probeert door bemiddeling tot een oplossing te komen. Hij kan contact opnemen met de betrokkene en met de aangeklaagde. En desgewenst een onderzoek instellen.

In het Studentenstatuut is vastgelegd welke rechten en plichten studenten en medewerkers naar elkaar hebben en hoe zij zich op de hogeschool naar elkaar moeten gedragen.

Algemene klachtenregeling voor studenten

Soort
pdf
Publicatiedatum
21 aug 2014
Laatst bijgewerkt op 21 augustus 2014.
Relevant/Gekoppeld
Stel je vraag aan het studentendecanaat

Heb je persoonlijke problemen of loop je tegen andere zaken aan die je studie belemmeren zoals een chronische ziekte, een functiebeperking of dyslexie? Vul dan het formulier in en we nemen contact met je op.

Vul het formulier in

Avans Flow

Jij en je studie in evenwicht

naar Avans Flow

Avans Chance

Haal meer uit je opleiding.

Meer informatie

Nieuws
Agenda